Koppelwedstrijd KarperGroep THCR

Het wedstrijd parcours is maandag avond 28 augustus 2023 uitgezet op de 5 trajecten van rivier de Linge.

De 5 trajecten van oost naar west:

Traject 1: Vogelenzang-Blauwe kamp
Plaats: Echteld

Traject 2: Dode linge - Thedingsweerd
Plaats: Zoelen / Tiel / Kapel-Avezaath

Traject 3: Tielse wetering – Brug bij Wadenoijen
Plaats: Tiel

Traject 4: A15 – Rielsche sluis
Plaats: Tiel

Traject 5: Lingedijk – Uitmonding Korne
Plaats: Geldermalsen

Voor meer info en kaarten van de 5 trajecten check het viswater overzicht.

Hierbij een specificatie van waar de stekken zijn uitgezet. Vanaf;
-Oude Broekdijk te Echteld tot aan het gemaal/sluis aan de Zoelense Zandweg/Kanaalweg te Zoelen;
-Industrieterrein Kellen Sluis/vispassage aan de Siemensstraat te Tiel tot aan Thedingsweert provinciale weg / viaduct Lingeweg te Tiel;
-De Kerk aan de Lingedijk in Wadenoijen tot aan de Juliana sluis aan de Pr. Julianaweg/Erichemsekade te Geldermalsen.

Vanaf vrijdag 1 September 15:00 uur tot zondag 3 September 12:00 uur dient het wedstrijd parcours vrij gehouden te worden. De stekken zijn aangeduid met een steknummer, vaak te vinden op een paaltje / boom.

Voor meer info check Het wedstrijd reglement.
En in het viswaterboekje:
Indien langs een water een wedstrijdparcours is of wordt uitgezet op basis van een verleende toestemming dient men het parcours vrij te houden, dan wel vrij te maken. In het geval van wedstrijden georganiseerd door de Karpergroep geldt aanvullend dat gedurende 1 week, voorafgaande aan de wedstrijddata niet gericht mag worden gevist op karper.

Datum (en tijd) Vrijdag 01-09-2023 18:00 uur t/m zondag 03-09-2023 12:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Zondag 27-08-2023
Inschrijfgeld €25,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Echteld, Tiel, Wadenoijen, Geldermalsen
De Linge; Echteld-Tiel Tiel-Wadenoijen Wadenoijen-Geldermalsen
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Karpervissen

Heren, dames, junioren

KarperGroep leden ontvangen mail, zodra de inschrijving start. Stekken worden maandag voorafgaande wedstrijd uitgezet.

Organisator(en) HSV THC-Rivierenland