Open inloop avond

Maandag, 16 december 2024 (19:00)

Clubgebouw Zuiderhavenweg 12 te Tiel

Wij zijn benieuwd naar al jouw visverhalen. Kom jij ook onder het genot van een bakkie koffie even slap ouwe hoeren over het visweekend? Heb je ideeën, tips die je met ons wilt delen of vindt je het leuk om deze uit te wisselen met andere vissers? Je bent van harte welkom op onze open inloopavond!

Wij zijn een veelzijdige en goed georganiseerde hengelsportvereniging met een diversiteit aan disciplines:

1)Een actieve karper groep met ieder jaar weer een uitgebreid programma aan activiteiten.
2)Een super gezellige vliegvis groep.
3)Een roofvis groep.
4)Een geoliede wedstrijd commissie.
5)Een 55+ groep.
6)Een jeugd groep.
7)En de controle groep.
Met de open inloop avond willen we al onze leden de gelegenheid bieden om hierover met elkaar te praten, ideeën of tips uit te wisselen.

Maandag avond 19:00-21:00 uur

Zuiderhavenweg 12 te Tiel