Verslag - Jeugd Witvis Wedstrijden – Zomer 2024

Maandag, 9 september 2024

Afgelopen zomer hebben we met veel plezier de jaarlijkse jeugd witvis wedstrijden georganiseerd, en wat was het een succes!

De opkomst was fantastisch: er deden maar liefst drie keer zoveel deelnemers mee per wedstrijd dan vorig jaar, wat een geweldige groei laat zien in de populariteit van het evenement. Het enthousiasme van de kinderen werkte aanstekelijk!

Mooi om te zien dat bij de wedstrijden ook ouders aanwezig waren. Deze steun vanuit het thuisfront maakte het evenement nog specialer voor de jonge deelnemers. Het plezier dat de kinderen hadden, staat voorop, en dat is ook precies wat deze wedstrijden zo bijzonder maakt.

We willen alle deelnemers en ouders bedanken voor hun enthousiasme en sportiviteit, en natuurlijk ook de vrijwilligers Erwin, René en Piet die dit evenement mogelijk hebben gemaakt.

Tot slot willen we een speciaal woord van dank richten aan Pascal Habes van Hengelsport Tiel. Dankzij zijn gulle sponsoring van het aas en voer voor alle wedstrijden, konden de kinderen optimaal genieten van hun viservaring.
Namens deelnemers, vrijwilligers en de organisatie: ontzettend bedankt!

We kijken nu al uit naar de volgende editie en hopen dat de jeugd ook volgend jaar weer massaal meedoet!

Rolf van de Putte