Kom jij ons helpen met het renoveren van de vissteigers?

Maandag, 1 juli 2024

Voor het onderhoud van onze vissteigers langs het Inundatiekanaal zijn we opzoek naar vrijwilligers.

Kom jij ons ook helpen met het renoveren van de vissteigers?

Wij zijn opzoek naar vrijwilligers voor het renoveren en onderhouden van de vissteigers langs het inundatiekanaal.

Wie wilt ons helpen?
-Maai/ snoeiwerkzaamheden
-Repareren / renoveren steigers
-In de toekomst onderhouden van de steigers / bereikbaar houden d.m.v. maaien

Materiaal is aanwezig, twee bosmaaiers staan tot onze beschikking en voor de inwendige mens wordt gezorgd.
Mocht je zelf gereedschap / een bosmaaier tot je beschikking hebben, mag je deze uiteraard meenemen.

Nadat we een aantal vrijwilligers hebben gevonden, plannen we gezamenlijk datums.

Aanmelden / voor meer informatie mail ons: karpergroep@thc-rivierenland.nl

Of vul het formulier in op deze pagina.

Zaterdag 6 juli starten we om 8:00u met maai/ snoeiwerkzaamheden.
We verzamelen op de parkeerplaats bij sporthal de Betuwe, Wadenoijenlaan 399 te Tiel.