De laatste open inloopavond van dit jaar...

Zaterdag, 16 december 2023

Hoe was jouw vis weekend?

Aankomende maandag, 18 december, is alweer de laatste open inloopavond van dit jaar.

Wij zijn een veelzijdige en goed georganiseerde hengelsportvereniging met een diversiteit aan disciplines:
1) Een actieve karper groep met ieder jaar weer een uitgebreid programma aan activiteiten.
2) Een super gezellige vliegvis groep.
3) Een roofvis groep met een nieuwe voorzitter met een visie.
4) Een geoliede wedstrijd commissie.
5) Een 55+ groep.
6) Een jeugdgroep
7) En een controlegroep

Met de open inloop avond willen we al onze leden de gelegenheid bieden om hierover met elkaar te praten, ideeën of tips uit te wisselen.
Of gewoon onder het genot van een bakkie koffie even slap ouwe hoeren over het vis weekend

Wij zijn benieuwd naar al jouw visverhalen. Ons clubgebouw aan de zuiderhavenweg 12 te Tiel is maandag avond geopend vanaf 19:00u. Zie we je dan?

Start nieuwe jaar:
Maandag avond 8 Januari 2024

Vanaf 2024 schrijven we de VBL's uit tijdens de openinloop avonden.
Hulp nodig bij het digitaal aanvragen van je vispas? Ook dan ben je van harte welkom!