Nieuwsbrief December KarperGroep

Woensdag, 13 december 2023

In deze nieuwsbrief blikken we even terug op de Slotavond en kijken we vooruit, want het jaar 2023 is bijna op z’n eind…

Afgelopen zaterdag hebben we het seizoen afgesloten met een hapje, drankje en een tombola tijdens de gezellige slotavond.

Bij deze willen we nogmaals alle sponsoren bedanken en de prijswinnaars feliciteren:

Uitslag individueel klassement Linge competitie
1e plaats Roland Ruiter totaal 138,2 kg
2e plaats Jan de Vaal totaal 54,4 kg
3e plaats Ronnie van Eck totaal 42,6 kg

Zwaarste Karper 21,1 kg Thomas Zuurmond

Prijsuitreiking 24uurs sessie Betuwemeer
1e prijs Ronald Baartman en Jan de Vaal
2e prijs Danny Hekman en Jordy Frederiks
3e prijs Angelique de L’Ecluse en Sabine Groenhof

De Slotavond en Loterij werd mede mogelijk gemaakt door:

SKP
Tijdens de Slotavond was er ook een presentatie over ons SKP en de prijsverloting onder alle terug vangst meldingen in 2023.
Bij deze willen we jullie bedanken voor het terug melden van de Spiegelkarpers afgelopen jaar en hopen dat jullie dit blijven doen, want een SKP is alleen mogelijk als we alles goed in kaart brengen en houden!

Wil jij ook kans maken op deze te gekke prijs? Meld je gevangen Spiegelkarpers terug.
De terug vangst meldingen zijn van groot belang, zonder deze data hebben wij geen onderbouwing voor eventuele toekomstige uitzet!
Heb je een Spiegelkarper gevangen op de Linge (Traject Tiel, Wadenoijen of Geldermalsen), op Kabalt (camping in den Boomgaard) of op de sierwateren / watergangen van Tiel? Meld ze terug;

Maak foto's van beide flanken van de vis (bij voorkeur op de onthaakmat, recht van boven!) en stuur deze op naar: karpergroep@thc-rivierenland.nl
Vermeld in de mail de volgende informatie:
-Gewicht
-Datum
-Vangst locatie (traject)

Heb je de presentatie op de slotavond gemist? Alles lees je nog eens rustig na op deze pagina.

Programma 2024
Het programma van 2024 staat inmiddels ook op de website, klik hier.
En de eerste twee activiteiten lichten we alvast even uit:

7 Januari 14:00-16:00u: Nieuwjaarsborrel!
Tijdens de nieuwjaarsborrel kun je ook gelijk je 3e hengelpasje afhalen.

De nieuwjaarsborrel is van 14:00-16:00u in het Clubgebouw, Zuiderhavenweg 12 te Tiel.

24-25 Februari: KarperGroep gaat vreemd!
Bouw de karper uitrusting om, kleed je warm aan en pak je warme slaapzak, stretcher en bivy in!
Want zaterdag 24 februari vanaf 12:00 uur gaan we 24 uur instant op jacht naar de grootste roofvis op Kabalt (Camping in den Boomgaard).
Om 11:00 uur verzamelen we op de parkeerplaats, waarna de loting plaats vindt. We vissen van 12:00-12:00 uur met maximaal 2 hengels p.p. op Steur, Meerval, Snoek en Snoekbaars.
Er kunnen max. 9 koppels deelnemen. De kosten zijn €10,- p.p. Inschrijven is vanaf heden mogelijk. KarperGroep leden hebben een e-mail ontvangen.

Lidmaatschap 2024
Wil jij ook in 2024 lid blijven bij de KarperGroep, deelnemen aan onze activiteiten en in januari je 3e hengelpasje afhalen?
Maak dan je lidmaatschap @ €10,- over op rekening nummer; NL40 RABO 0151151040 t.n.v. M.J.H. Groenhof inzake KarperGroep THCR,
onder vermelding van je naam en lidnummer Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland. Contant betalen is evt. ook mogelijk op de nieuwjaarsborrel.

Nog geen lid van de Karpergroep? Check dan deze pagina voor meer info en aanmelden.

Wij wensen jullie alvast hele fijne feestdagen toe en zien jullie graag 7 januari, tot dan!