VISpas 2024 binnenkort in huis

Vrijdag, 1 december 2023

Heb je vóór 10 november betaald, bijvoorbeeld via een automatische incasso? Dan ontvang je de VISpas vóór 15 december 2023 thuis.

Voor nieuwe leden is de VISpas 2024 vanaf 1 december online te bestellen via deze pagina.

Ook als je voor 8 december van dit jaar het geld hebt overgemaakt krijg je de VISpas vóór 31 december 2023 thuisgestuurd. Betaal je ná 8 december 2023? Dan krijg je de VISpas enkele weken na ontvangst van je betaling thuisgestuurd. Je ontvangt na betaling wel een tijdelijk bewijs per e-mail. Dit is ook te downloaden op www.mijnsportvisserij.nl Zo kun je in het nieuwe jaar gewoon naar de waterkant toe!

Meer mogelijkheden in MijnSportvisserij
Nieuw vanaf 2024 is dat sportvissers een machtiging kunnen afgeven en intrekken voor hun lidmaatschap via www.mijnsportvisserij.nl
Met deze functie kun je ook je IBAN wijzigen. Daarnaast is het ook mogelijk om je factuur direct te betalen in dit portaal.

Zo ziet de nieuwe VISpas van 2024 eruit:

Hulp nodig bij het digitaal aanvragen van je vispas? Kom dan tijdens de openinloop avond even langs.
Deze is iedere maandag avond van 19:00-21:00u in ons clubgebouw aan de Zuiderhavenweg 12 te Tiel.
Ook kunnen we evt. gelijk een VBL uitschrijven.