Inloop avond kantine

Woensdag, 30 augustus 2023

Bij de laatste bestuursvergadering hebben we het idee ingebracht om een open inloop avond in de kantine op de zuiderhavenweg te organiseren.

Een avondje sterke vispraat!

Beste leden,

Wij zijn een veelzijdige en goed georganiseerde hengelsportvereniging met een diversiteit aan disciplines:

1)Een actieve karper groep met ieder jaar weer een uitgebreid programma aan activiteiten.
2)Een super gezellige vliegvis groep.
3)Een roofvis groep met een nieuwe voorzitter met een visie.
4)Een geoliede wedstrijd commissie.
5)Een 55+ groep.
6)Een jeugd groep die door Ed de Vries en Piet v d Heuvel weer actief is.
7)We hebben ook weer twee controleurs in ons midden Richard de Gram en Rob Lamers die de controle groep gaan opstarten.

Met de open inloop avond willen we al onze leden de gelegenheid bieden om hierover met elkaar te praten, ideeën of tips uit te wisselen.
Of gewoon onder het genot van een bakkie koffie even slap ouwe hoeren over het vis weekend en wie weet om in de toekomst een kaartje te leggen!?

Hiervoor hebben we natuurlijk een mooi club gebouw tot onze beschikking aan de zuiderhavenweg 12 te Tiel.

De voorgestelde tijd is maandag avond van 19.00 tot ongeveer 21.00 uur.
Wij willen dit doen buiten de vakantie periodes met als start datum:

MAANDAG 4 SEPTEMBER

Wij hopen u dan te mogen begroeten.

Namens het bestuur van T.H.C. Rivierenland

Met vriendelijke groet,