Karperkoppel wedstrijd op de Linge

Maandag, 15 mei 2023

Aankomend weekend zal de 1e Karperkoppel van 2023 gevist worden op de Linge.

Het wedstrijd parcours is maandag avond 15-5-2023 uitgezet op de Linge van Tiel industrieterrein Kellen / Siemensstraat tot aan Thedingsweert Lingeweg en vanaf de Kerk in Wadenoijen tot aan de Juliana sluis te Geldermalsen.

Vanaf vrijdag 19 mei 15:00 uur tot zondag 21 mei 12:00 uur dient het wedstrijd parcours vrij gehouden te worden.
De stekken zijn aangeduid met een steknummer, vaak te vinden op een paaltje / boom.

Voor meer info check Het wedstrijd reglement.
En in het viswaterboekje:
Indien langs een water een wedstrijdparcours is of wordt uitgezet op basis van een verleende toestemming dient men het parcours vrij te houden, dan wel vrij te maken.
In het geval van wedstrijden georganiseerd door de Karpergroep geldt aanvullend dat gedurende 1 week, voorafgaande aan de wedstrijddata niet gericht mag worden gevist op karper.

Alle wedstrijddata kunt u vinden onder het tabblad ‘wedstrijden’.

Wil jij ook lid worden van de KarperGroep check dan deze pagina!