Viswaterboekje THC-Rivierenland

Donderdag, 2 februari 2023

Het papieren viswaterboekje THC-Rivierenland 2022-2023-2024.

Wij als bestuur hebben besloten om dit niet meer te laten drukken op papier. Op deze manier helpen we het klimaat de goede kant op en dragen we bij aan een beter milieu.
De digitale PDF-versie van ons verenigings viswaterboekje 2022-2023-2024, kunt u via onze site onder de knop Viswater “viswater overzicht” downloaden.

Uiteraard blijft de Visplanner App ook geldig.
Die moet u wel een aantal keer per jaar even verversen voor de tussentijdse updates.
In de Visplanner App vult u uw Vispasnummer van THC-Rivierenland in (deze staat rechtsonder op uw Vispas) en u kunt dan zien waar u mag vissen en welke regels er gelden.

Wilt u toch een papieren versie van ons verenigings viswaterboekje 2022-2023-2024?
Dan moet u deze vanaf heden zelf downloaden en uitprinten.

Wist u dat de PDF-versie van het verenigings viswaterboekje 2022-2023-2024, de Gezamenlijke lijst van Nederlandse Viswateren en de Kleine Lijst van viswateren op uw smartphone kunt downloaden en bij controle, samen met uw Vispas THC-Rivierenland kunt laten zien, dat is namelijk ook rechtsgeldig.

Natuurlijk dient u zich bij controle ook te kunnen legitimeren met een geldig legitimatiebewijs.

U vindt deze Gezamelijke Lijst van Nederlandse Viswateren en de Kleine Lijst van Viswateren op onze website onder de knop
Viswater “lijsten van viswater”. Hier staat de verwijzing naar de PDF-versie van “de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren” en "de Kleine Lijst van viswateren". Via de verwijzing komt u op automatisch op de website van Sportvisserij Nederland direct op de juiste pagina waar u dit beide kunt downloaden.