THC-Rivierenland zoekt vrijwilligers voor de jeugdcommissie

Maandag, 7 maart 2022

Binnen het bestuur van THC-Rivierenland zijn een aantal vacatures ontstaan.

Doel van de jeugdcommissie
Het promoten en stimuleren van de sportvisserij voor de jeugd. Het organiseren en ondersteunen van de jeugdactiviteiten binnen de vereniging. Bijvoorbeeld wedstrijden en vislessen.

De Jeugdcommissie bestaat uit een voorzitter van de commissie, tevens lid van het Algemeen Bestuur en één of meerdere commissieleden. De jeugdcommissie komt minimaal eens per kwartaal samen voor de uitvoering van hun commissiewerk.

Leden jeugdcommissie:
Voorzitter; vacant
Vismeesters / Viscoaches / Commissieleden

Wat houdt de functie Voorzitter Jeugdcommissie eigenlijk in en wat verwachten wij van jou?

Taken
-Het leiden van de jeugdcommissie, d.w.z. initiatieven nemen, coördineren en zorgen voor de uitvoering van activiteiten.
-Het indienen van plannen en een begroting voor de activiteiten van de jeugdcommissie.
-Het rapporteren van de voortgang van de jeugdcommissie aan het algemeen bestuur.
-Het inbrengen van ideeën en initiatieven vanuit de eigen commissie.
-Uitvoerende werkzaamheden voor de eigen commissie; Organiseren van activiteiten voor de jeugd van de vereniging, ondersteunen van jeugdactiviteiten binnen de vereniging. Voorkomende ad hoc taken.

Wat vragen wij van jou:
Voor de functie noodzakelijke ervaring, kennis houding e.d.:
Sociaal vaardig; -Enthousiast én enthousiasmerend; Kennis van het werkveld van de eigen commissie; Organisatorische kwaliteiten. Een geldige VOG (Verklaring Omtrent Gedrag), deze kunt u bij ons declareren.

Tijdsinvestering:
Een Voorzitter van de Jeugdcommissie vertegenwoordigt in het bestuur de commissie jeugd van de vereniging en is 1x per 2 maanden aanwezig tijdens het vergaderen met het hoofdbestuur. (Voor alsnog 1e Dinsdagavond van de maand). Naast de bestuursvergaderingen gemiddeld één dagdeel per maand voorbereiden, uitwerken en bespreken bestuursbesluiten/organiseren van de activiteiten voor de eigen commissie.

Opleiding:
Het volgen van de Cursus viscoach bieden wij u geheel vrijblijvend GRATIS aan.
(Benodigde tijd hiervoor bedraagt 1 dag)

Mocht bovenstaande jou aanspreken en ben je bereid om deze taak op je te nemen?
Neem dan contact op met het bestuur per mail: bestuur@thc-rivierenland.nl
Ook zijn we opzoek naar vismeester/viscoaches/commissieleden.

Met vriendelijke groet,
Bestuur THC-Rivierenland