Jaar afsluiting, programma en lidmaatschap 2022

Dinsdag, 7 december 2021

Beste KarperGroep leden, Helaas moeten we jullie mededelen dat in verband met de ontwikkelingen rond het coronavirus de Slotavond 2021 niet door kan gaan. Toch kijken wij terug op alle mooie activiteiten die (met een paar kleine aanpassingen) afgelopen jaar wel plaats hebben gevonden.

Op de website kunnen jullie alle foto’s van de Frankrijk trip, de wedstrijden etc. terug vinden Check ook eens deze linken:

En voor komend jaar hebben we het programma klaar!
Meer informatie, start inschrijvingen etc. volgt per activiteit via de mail.

Lidmaatschap 2022
Wil jij ook in 2022 lid blijven, deelnemen aan onze activiteiten, in januari je 3e hengelpasje af kunnen halen?
Maak dan je lidmaatschap @ €10,- over op rekening nummer; NL40 RABO 0151151040 t.n.v. M.J.H. Groenhof inzake KarperGroep THCR, onder vermelding van je naam en lidnummer Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland.

Wij hopen jullie in 2022 weer te mogen ontmoeten op één van onze activiteiten.
Tot snel!

Met vriendelijke groet,