Jaarvergadering

Dinsdag, 7 september 2021

Beste leden, via een e-mail die reeds verzonden is willen we je uitnodigen voor de Algemene Ledenvergadering (ALV) van hengelsportvereniging THC Rivierenland op maandag 20 september van 19.30 - 20.30.

2020 was een bijzonder jaar. Door corona mochten we elkaar niet meer ontmoeten in de kantine en gingen viswedstrijden niet door. Gelukkig mochten we wel een hengeltje uitgooien en dat deden we massaal!
We hebben in 2020 flink meer leden bij onze vereniging mogen verwelkomen. Door de stijging van het aantal leden, hebben we het jaar ook financieel gezien, positief afgesloten, ondanks de gemiste huur- en kantineopbrengsten vanwege corona.

Maandag 20 september vindt de Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats. Helaas mogen we elkaar ook dit keer niet live ontmoeten.

We houden de ledenvergadering daarom digitaal.
Wil je er bij zijn?
Meld je dan voor 18 september 17.00 aan door de e-mail te beantwoorden die je hebt ontvangen. (controleer ook de spambox)
Je ontvangt dan van ons de link naar de digitale vergadering.
Lukt het je niet om digitaal aanwezig te zijn maar wil je wel graag deelnemen aan de ALV? Stuur ons dan een e-mail met je naam en telefoonnummer en de reden waarom je niet digitaal kunt aansluiten, wij nemen dan telefonisch contact met je op voor een passende oplossing.

De agenda is als volgt:
1. Opening ALV door voorzitter THC Rivierenland dhr. Marco Harteman
2. Vaststellen agendapunten
3. Mededelingen
4. Terugblik op 2020
5. Leden
6. Financiën (jaarrekening 2020 en begroting/realisatie 2021)

Algemene informatie:
- Er komt geen herdruk van het viswaterboekje van THC Rivierenland. Het boekje wordt als PDF beschikbaar gesteld op onze website.
- Het viswaterboekje van Sportvisserij Nederland kun je opvragen via hun website, ook is het daar digitaal in te zien.
- Vanaf 2021 betalen we in de kantines niet meer contant maar via pin.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van THC Rivierenland