Goed nieuws! De 1e Karper Koppel kan eindelijk gevist gaan worden

Maandag, 17 mei 2021

Buiten sporten in groepsverband kan weer, maar er zijn wel voorwaarden. Dit mag met maximaal 30 personen en iedereen houdt 1,5 meter afstand.

Wedstrijden en publiek zijn niet toegestaan. Jongvolwassenen tot en met 26 jaar mochten eerder al meer op het gebied van buiten sporten. Zij mogen buiten gezamenlijk sporten zonder 1,5 meter afstand te houden. Voor deze groep is het wel toegestaan om wedstrijden te houden.

Wat betekent dit voor de het weekend van 28, 29 en 30 Mei?
In groepsverband sportvissen (trainen) is dus weer mogelijk, KarperGroep leden ontvangen meer informatie via de mail.