Afgelopen weekend viste de KarperGroep hun eerste Linge wedstrijd van 2020

Maandag, 7 september 2020

Toen het bericht kwam dat de Corona maatregelen versoepeld werden, heeft de Karpergroep hun programma gelijk aangepast. Afgelopen weekend was het zover en konden zij hun eerste wedstrijd van 2020 op de Linge vissen.

11 koppels gingen de strijd aan om de mooie prijzen pot!
Het weer zat mee, de Linge stroomde lekker. Alleen het Waterschap was afgelopen week net begonnen met het onderhoud voor de winter...
Drijfvuil en waterplanten maakte het vissen extra uitdagend en ondanks deze moeilijke omstandigheden zijn er in totaal 26 karpers gevangen met een totaal gewicht van 292,6 kg!

Een mooie start van dit korte wedstrijd seizoen 2020.

Het programma voor dit najaar van de KarperGroep:
4, 5 & 6 september 1e Wedstrijd Linge
25, 26 & 27 September 2e Wedstrijd Linge
9, 10 & 11 Oktober 3e Wedstrijd Linge
8 November Gezelligheids Wedstrijd 't Mun
12 December Slotavond (Onder voorbehoud)

Uitslagen van de wedstrijden van 2020 zijn hier te vinden.