Viswedstrijden, toernooien en kleine sportvisserijevenementen zijn weer toegestaan

Woensdag, 15 juli 2020

Het blijft daarbij belangrijk dat er zoveel mogelijk voor, tijdens en na het sportvissen door de deelnemers van 18 jaar en ouder anderhalve meter afstand tot elkaar wordt gehouden. De activiteiten moeten hiertoe adequaat worden ingericht en uitgevoerd.

Voor de jeugd tot 18 jaar geldt geen minimum afstand tot elkaar. Publiek mag ook weer aanwezig zijn. Daarbij geldt dat toeschouwers anderhalve meter afstand tot elkaar moeten houden.

De organisator is verantwoordelijk voor de activiteit en de begeleiding hiervan en zorgt dat de deelnemers binnen de geldende kaders vissen. De organisator stelt bij de activiteiten een Corona coördinator aan.

Hygiënemaatregelen
Het naleven van de hygiëneregels blijft belangrijk. Deze regels zijn:
Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen;
Houd 1,5 meter afstand (uitzondering: tenzij het bij de sport niet kan);
Vermijd drukte;
Was vaak je handen.

KarperGroep
Omdat er een aantal wedstrijden begin dit jaar niet door konden gaan i.v.m. de corona maatregelen, heeft de KarperGroep het programma aangepast:

4, 5 & 6 september 1e Wedstrijd Linge

25, 26 & 27 September 2e Wedstrijd Linge