Update coronavirus sportvisserij

Woensdag, 13 mei 2020

Voor de individuele sportvisser verandert er in de nieuwe situatie niets. Helaas zijn wedstrijden wel verboden.

Voor de individuele sportvisser verandert er in de nieuwe situatie niets. Blijf dus thuis als jij (of een gezinslid) verschijnselen van griep of verkoudheid vertoont. Ben je klachtenvrij en wil je gaan vissen? Doe dit dan alleen, bij voorkeur in een landelijke omgeving en houd ten minste 1,5 meter (maar liefst meer) afstand tot andere mensen.

Officiële wedstrijden van Sportvisserij Nederland, de hengelsportfederaties en -verenigingen zijn verboden. Vanaf 1 september (onder voorbehoud ontwikkelingen corona) kunnen deze weer worden hervat.

Mochten de overheidsmaatregelen in aanloop naar september veranderen, dan houden we je natuurlijk op de hoogte.