Slotavond KarperGroep

Vrijdag, 6 december 2019

Beste karpergroep leden, Op Zaterdag 14 December 2019 zal de jaarlijkse slotavond plaatsvinden in het clubhuis van THC- Rivierenland aan de zuiderhavenweg te Tiel. Zaal open vanaf 20:00 uur.

Het programma;

Prijsuitreiking wedstrijden 2019
Bekendmaking programma 2020
Presentatie SKP
Gezellige jaarafsluiting met loterij

Lidmaatschap KarperGroep 2020
Op de slotavond is het mogelijk om de jaarlijkse bijdrage a €10,- contant te betalen, maar het kan natuurlijk ook overgemaakt worden:
De jaarlijkse bijdrage is €10,- en kan overgemaakt worden op Rabobank rekeningnummer NL40 RABO 0151151040 t.n.v. M.J.H. Groenhof inzake KarperGroep THCR, onder vermelding van uw naam en lidnummer Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland.

Tot 14 December!

Met vriendelijke groet,