Hulp gezocht bij vangstregistratie aankomend weekend

Woensdag, 16 oktober 2019

Aankomend weekend wordt er een tweedaagse wedstrijd gehouden achter de langsdammen bij Wamel. Dit is een mooie kans om extra visdata te verzamelen voor het langsdammen project. Om de vangstgegevens te verkrijgen is Hengelsport Federatie midden Nederland op zoek naar vrijwilligers.

Heb je enige vissoorten kennis en vind je het leuk om de vangsten door te meten en te registreren?
Geef je dan nu op bij Frank Bosman;  f.bosman@hfmiddennederlend.nl

De wedstrijden worden gevist op zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 16.00 uur. Aan het einde van de wedstrijd als de vissen worden gewogen zouden we in ieder geval van de top 3 (of meer als dat lukt) de vangsten willen doormeten.
Bij de andere vissers zou even meegekeken kunnen worden of hier bijzondere vangsten bij zitten zoals blauwneus, donaubrasem, serpeling, kopvoorn, meerval en barbeel. Ook zouden we graag een inzicht krijgen in de aantallen van de gevangen soorten.

Het is nogal kort dag voor de hele organisatie, dat maakt het niet makkelijker om iets te organiseren. Vandaar deze oproep.
Wij zien je reactie graag spoedig tegemoet!