Seizoensaftrap Karpergroep

Woensdag, 28 februari 2018

Beste karpergroep leden, Inmiddels verlangen we allemaal naar goed weer om onze tijd langs de waterkant door te brengen. Helaas staat er nog een koude maand op het programma...

De eerste vangstberichten / terugvangst meldingen SKP zijn al binnen, dat beloofd veel goeds voor het voorjaar!!

Om het seizoen 2018 goed te beginnen gaan we met de KarperGroep op zaterdag 31 maart vissen om de titel lentekoning(in) 2018.

Locatie: Het Broek.eu vis - en recreatieplassen
Datum: 31-03-2018 9:00u verzamelen bij het Broek
Tijd: 9:30u start wedstrijd - 16:00u einde wedstrijd.

Inclusief gezamenlijke maaltijd rond 12:30u + drankje op kosten van de karpergroep.

Adres: Zandvoortsestraat 21 Gendt

Opgeven kan bij Richard v.d. Hoorn 0618552844 of mail naar karpergroep@thc-rivierenland.nl

Regelement: www.hetbroek.eu

Met vriendelijke groet,