Tussenstand individueel klassement wedstrijden 2017

Maandag, 25 september 2017

Er is nog van alles mogelijk in het individueel klassement van de KarperGroep wedstrijden. Wie gaat er op de slotavond 2017 vandoor met de felbegeerde wissel beker???

Tom Kapellen lijkt een ruime voorsprong te hebben op de rest, maar met de aankomende wedstrijd op de Zeumerse plas te Voorthuizen is alles nog mogelijk! Er zit een mooi bestand met leuke gewichten op deze recreatie plas.
Naast de fel begeerde wisselbeker voor de individuele overall winnaar zijn er iedere wedstrijd mooie geld prijzen te winnen en een leuke prijs voor de zwaarste vis.

Check snel het vorige nieuws bericht voor meer info. over de laatste wedstrijd die 6, 7 & 8 Oktober gevist zal worden.
Want inschrijven is nog steeds mogelijk, ook voor niet leden.