WK try-out karpervissen voor Dames

Vrijdag, 16 juni 2017

A.s. woensdag vertrekt het Nederlands Damesteam Karpervissen naar Engeland voor hun eerste interland tegen Wales en Engeland. Ook HSV OnderOns is vertegenwoordigd in dit damesteam! Twee Karpergroep leden, Angelique en Sabine, vormen namelijk één van de vier koppels die geselecteerd zijn om de eerste interland te vissen.

Deze 72 uur durende wedstrijd wordt in Engeland gevist op het historische water Wraysbury 1 (vlakbij Londen) en vindt plaats op 22-25 Juni.

Dit is tot nu toe het grootste Internationale Dames evenement ooit!

Via onderstaande Facebook pagina kan je de wedstrijd volgen en de dames natuurlijk aanmoedigen!

Wij wensen het Damesteam heel veel succes met hun 1e interland. Zet hem op dames!!!