Nieuwsbrief Februari KarperGroep OnderOns

Donderdag, 16 februari 2017

Terwijl de winter nog alle kanten op kan gaan verheugen we ons op een nieuw visseizoen. In het weekend van 3, 4 & 5 Februari heeft de grootste karperbeurs van Europa in Zwolle plaatsgevonden. Voor vele een seizoen-kickoff!!

De eerste activiteiten van de KarperGroep staan ook weer op de planning. Je kunt je al opgeven voor de wedstrijd om Lentekoning(in) te worden van 2017! Dit zal plaatsvinden op zaterdag 25 maart 2017. We gaan vissen op betaalwater de Biesbosch in Werkendam een actiemeer met karper/steur en meerval.

Opgeven kan vanaf nu telefonisch of via de mail bij Kees Lacet:

Voor de Lente Koning(in) 2017 wordt een leuke prijs beschikbaar gesteld door Hareco Hengelsport

Waar: Visvijver de Biesbosch te Werkendam
Wanneer: Zaterdag 25 Maart 2017 8:30-16:00 uur
Kosten: €10,- p.p.

Lidmaatschap 2017 en Derde Hengelvergunning
Voor 2017 hebben we een erg leuk programma in elkaar gezet. Wil jij ook aan één van deze activiteiten deelnemen? Of je derde hengelvergunning ophalen?Je bijdrage voor 2017 a €10,- kan je overmaken op rekening nummer NL40 RABO 0151 1510 40 t.n.v. M.J.H. Groenhof inzake Karpergroep. Onder vermelding van je naam en lidmaatschapsnummer van HSV Onder Ons / De Brasem. Op vertoon van de vispas 2017 van HSV OnderOns / De Brasem kan je je 3e hengelpasje afhalen (mits je vorig jaar ook lid was) Evt. je lidmaatschap contant betalen is ook mogelijk. Maak hiervoor een afspraak bij Michel; 06-46161824 (gelieve tussen 17.30-22.30 uur) of per mail: info@karpergroeponderons.nl

Voor het gezelligheidsweekend van 30-06 t/m 03-07 op de Karperhoeve in België hebben we nog 2 vrije stekken, dus er kunnen nog 4 personen mee doen dit weekend! Info zie hieronder:

Dan de laatste info van deze nieuwsbrief!
Omdat het nieuwe visseizoen bijna van start gaat willen we het volgende nogmaals onder de aandacht brengen. We willen dit jaar een goede registratie bijhouden omtrent het spiegelkarper project op de Linge en daar hebben we jullie bij nodig!
We willen bij de volgende nieuwsbrieven een update geven van de stand van zaken.

Stuur je foto via WhatsApp of e-mail naar:
06-13457420 / skp@karpergroeponderons.nl

-Stuur een foto van beide kanten van de vis.
-Het gewicht van de vis
-De lengte van de vis (indien gemeten)

Tot Snel,

Commissie KarperGroep HSV Onder Ons