Dringende oproep!!

Zondag, 2 oktober 2016

Het bestuur is op zoek naar een nieuwe penningmeester. Wij vragen u vriendelijk, maar wel dringend eens naar de vacature hieronder te kijken. Misschien is het iets voor u of misschien kent u iemand die het leuk vindt om onze vereniging te helpen!

Rie Woerst heeft na vele jaren de functie Penningmeester te hebben behartigd aangegeven er mee te stoppen wegens omstandigheden. Zonder de invulling van deze functie zal de vereniging haar taken niet kunnen voortzetten op de manier waarop u gewend bent.

Bekijk hieronder de vacature voor penningmeester bij onze vereniging:

Vacature Penningmeester
Taakomschrijving:

De penningmeester beheert het geld van de vereniging.
• Het bijhouden van de kas en het beheren van de bankrekeningen.
• Het doen en ontvangen van betalingen.
• Het bijhouden van kas- en bankboek.
• Het maken van het financieel jaarverslag.
• Het opstellen van een begroting in overleg met het bestuur en commissies.
• Het innen van de contributie.
• Vormt samen met de voorzitter, secretaris en overige bestuursleden het dagelijks bestuur.

Wij vragen
• Beschikt over goede financiële en administratieve kennis en vaardigheden.
• Open en eerlijk in zijn/haar communicatie.
• Bereidheid om bestuursvergaderingen bij te wonen en daarnaast de extra werkzaamheden te verrichten die daaruit kunnen voortvloeien.
• Heeft een visie en is betrokken.
• Is computer vaardig

Wij bieden
• Een gezellige samenwerking met een informeel maar ambitieus bestuur bestaande uit mensen met verschillende achtergronden.

Heeft u interesse? Meld u zich dan aan via bestuur@hsvonderons.nl
Wij nodigen u graag uit om bij een vergadering aan te schuiven en kunt u uzelf voorstellen.