Vacature Kantinebeheerder

Vrijdag, 30 september 2016

Wij zijn per direct op zoek naar een nieuwe kantinebeheerder. Is dit iets voor jou? Lees dan snel verder.

Voor het beheer van het clubgebouw van onze hengelsportvereniging zijn we dringend op zoek naar een kantinebeheerder (M/V). Bij voorkeur in het bezit van het diploma Sociale Hygiëne.
De beheerder is direct betrokken bij de club en draagt onder andere zorg voor het bijhouden van de kantineplanning in de clubgebouwagenda, maakt afspraken over inkopen en is 1x per maand aanwezig bij de vergadering.
(We hebben max. 10 vergaderingen per jaar).

Voor de inhoudelijke omschrijving van deze vacature kun je contact opnemen met bestuur@hsvonderons.nl