7, 8 & 9 Oktober Laatste Karper Koppel wedstrijd van dit jaar

Woensdag, 28 september 2016

Heb jij je al opgegeven voor de laatste wedstrijd van dit jaar? Inschrijven voor de laatste Koppelwedstrijd van dit jaar (met voorvoeren) is nog mogelijk t/m aankomend weekend.

Opgeven voor deze wedstrijd kan Telefonisch bij Kees Lacet; 06-11722953

*We loten maandag 3 Oktober 19:30 uur achter het dorpshuis in Zoelen
*Het inschrijfgeld is € 25,- per persoon, dat voldaan moet worden bij de loting.
*Vrijdag 7 Oktober 18:00 uur verzamelen we achter het dorpshuis in Zoelen, dan zal ook het weeg team bekend worden gemaakt.
*19:00 uur Start de wedstrijd.
*Zondag 9 Oktober 11:00 uur einde wedstrijd, om 12:00 uur start de Prijsuitreiking in het clubgebouw van HSV OnderOns; Zuiderhavenweg 12 te Tiel.
(Wedstrijd reglement is 13 September per nieuwsbrief verstuurd)

Noteer ook alvast in je agenda;
13 November Karpergroep gaat vreemd
10 December Slotavond