De fusie van "HSV Onder Ons en De Brasem" vordert

Donderdag, 25 augustus 2016

Het meedoen aan een viswedstrijd van HSV Onder Ons of van E.A.T.H. de Brasem te Tiel is vanaf heden mogelijk voor alle leden.

De fusie van "HSV Onder Ons en De Brasem"  vordert.
Hierdoor hebben we als bestuur van beide verenigingen besloten dat vanaf heden alle leden aan de wedstrijden of activiteiten deel kunnen nemen, zowel aan die van De Brasem als van OnderOns (Mits je maar lid bent van 1 van de 2 verenigingen.)

Jeugdviswedstrijden

Karper viswedstrijden (de karpergroep heeft ook nog een eigen website, check die eens www.karpergroeponderons.nl)

Roofviswedstrijden (deze beginnen weer in Oktober, check de agenda)

Vliegviswedstrijden

Witviswedstrijden (het hele jaar door, check de agenda)

Open competitie 55+ speciaal voor de ouderen onder ons

We hebben dus voor iedereen wat in huis. Niet alleen wedstrijden maar ook andere leuke activiteiten.
Hou de agenda in de gaten.