Sponsor van KarperGroep heeft NVWA erkenning

Woensdag, 23 maart 2016

In de afgelopen jaren is Grain Baits flink gegroeid. Wat begon met enkele kilo’s boilies voor vismaten groeide uit tot het leveren van een complete aasrange aan karpervissers door heel Nederland en België! Deze groei hebben we puur dankzij mond op mond reclame behaald!

Inmiddels zijn de regels voor het maken van aas aangescherpt en moeten we voldoen aan de eisen van de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit (NVWA), waaronder ook aan de HACCP (Wettelijke Hygiëne voorschriften bij bereiding, behandeling levensmiddelen / diervoeders). Grain Baits vindt het belangrijk om te voldoen aan deze regels, de zoektocht naar een ander pand kon beginnen. Zo is het pand te Geldermalsen in beeld gekomen. Na een half jaar was de milieuvergunning rond en konden we beginnen aan de verbouwing. We hebben dan ook flink geïnvesteerd in Grain Baits om te voldoen aan alle eisen met als doelstelling om een professioneel bedrijf te worden.

Wij staan garant voor kwaliteit! Alles wat we bij Grain Baits verkopen wordt in eigen beheer geproduceerd. We proberen onze producten zo vers mogelijk aan de man te brengen, vandaar dat we weinig tot geen voorraad hebben. Vrijwel alles wordt dan ook op bestelling gemaakt en uiteraard gebruiken we alleen de beste, hoogwaardige ingrediënten.

Vandaag is de NVWA-inspecteur op bezoek geweest. Deze heeft beoordeeld of we aan de erkenningvoorwaarden voldoen. We kunnen vol trots mededelen dat we aan alle eisen voldoen en dat we nu in het bezit zijn van het certificaat NVWA en HACCP. We zijn nu één van de weinige boilie leveranciers in Nederland die alles goed hebben geregeld volgens de Europese wetgeving. Wij bedanken de klanten voor het vertrouwen in Grain Baits. Vanaf heden zijn we weer open en we hopen jullie snel te mogen verwelkomen op onze nieuwe bedrijfslocatie aan de Iepenwei
12 h te Geldermalsen (Bestellingen afhalen op afspraak).

Met vriendelijke groet,

Hans & Diana Heijkoop