Vissen een leuke sport

Woensdag, 10 februari 2016

Jeugdleden, HSV OnderOns gaat in April en Mei 2016 (exacte datums volgen nog) 5 basislessen vissen geven voor de jeugd van 8 t/m 12 jaar. Na afloop hebben we ook nog 2 praktijklessen waar we echt gaan vissen. In de theorielessen wordt de basis van het vissen uitgelegd. Wij doen dit in samenwerking met een gecertificeerd vismeester. De lessen duren ongeveer 1,5 uur en zullen op de woensdagavond plaatsvinden in ons clubgebouw.

Het adres van ons clubgebouw is;
Zuiderhavenweg 12
4004 JJ Tiel

Als je hieraan mee wilt doen hebben we de volgende gegevens van je nodig;
Geboortedatum
Telefoonnummer
E-mail adres

Je kunt deze gegevens mailen naar; jeugdcommissie@hsvonderons.nl
Of sturen naar postbus 578 4000 AN Tiel

Voor meer informatie klik hier.
Hebben jij of je ouders nog vragen dan kun je ook informatie krijgen op het volgende telefoonnummer;
0344-612115 (na 18:00 uur)
06-38418419 (hele dag)

Voor een foto impressie klik hier

Met vriendelijke groet,