Vrijwilligers gezocht

Zondag, 1 november 2015

Goede dag, zoals de meesten al weten zijn wij nu een paar weken de trotse eigenaars van een club gebouw. Wij zijn al zo goed als het ging aan de schoonmaak gegaan en hebben reeds een volle container geruimd. Met dank aan de Firma Harteman voor de snelle levering van de container, zodat wij door hebben kunnen gaan.

Als er nog vrijwilligers zijn om buiten om een beetje op te ruimen, wij houden ons aan bevolen!
Het meeste werk is al gebeurd.
Maar we zoeken dus nog een aantal vrijwilligers om buiten, om ons nieuwe club gebouw heen alles op te ruimen.
En voor in de toekomst zoeken we nog vrijwilligers voor het opknappen van het clubgebouw, bijvoorbeeld schilderwerk etc.
Vele handen maken licht werk! Je kunt contact opnemen met de Wedstrijd commissie Onder Ons:

Andre Jansen
Edwin de Vries