HSV OnderOns heeft nu officieel een eigen Clubhuis

Vrijdag, 9 oktober 2015

Dinsdag 6 Oktober j.l. vond de officiële overdracht plaats van het clubhuis De Batauwers te Tiel. De afgelopen jaren is HSV OnderOns druk bezig geweest met de realisatie van een eigen Clubhuis.

En dolblij is de Hengelsportvereniging OnderOns dan ook dat wij nu de beschikking hebben over een eigen clubhuis op de Zuiderhavenweg 12 4004 JJ te Tiel.

De koopovereenkomst werd getekend door het bestuur van JvR de Batauwers en HSV OnderOns, de overdracht vond plaats bij de notaris te Waardenburg.

En zo heeft HSV OnderOns op Dinsdag 6 oktober 2015 de sleutels van het clubhuis "de Batauwers" overhandigd gekregen. Hiermee is er een eind gekomen voor HSV OnderOns aan de lange periode van wachten en plannen maken. JvR de Batauwers maken nog wel gebruik van het clubhuis totdat hun nieuwe clubhuis gereed is.

Het clubhuis moet nog wel verbouwd/opgeknapt worden. De komende maanden zal het bestuur dan ook gaan beginnen met de planning van de verbouwing en inrichting om te kijken hoe we er een echt hengelsport clubhuis van kunnen maken.

Uiteraard hebben we hier ook sponsoren en vrijwilligers bij nodig om het tot een groot succes te maken.