KarperCafe

Vrijdag, 6 februari 2015

KarperGroep OnderOns organiseert een gezellig en informatief KarperCafé op zaterdag 14 Maart van 14:00 tot 21:00 uur in de Kapelhof, Hoge Hof 2 te Kapel-Avezaath (naast de speeltuin).

Tijdens deze middag/avond kan je onder het genot van een drankje gezellig in gesprek gaan met andere karpervissers. Bijvoorbeeld over je Frankrijk sessie of discussiëren over een bepaald loodsysteem of rig. Ook zullen er informatieve standjes aanwezig zijn over aas/boilies, karpervisvakanties en een 2e hands marktkraam met karper/hengelsport artikelen.
Wil je ook iets aanbieden om te verkopen? Vanaf 14:00 uur kan je de spullen, voorzien van prijs, brengen.
Je krijgt dan een verkoop nummer waarmee je tussen 20:00-21:00 uur de opbrengst van de verkochte spullen of de niet verkochte spullen weer kunt ophalen.

Speciaal voor de jeugd worden er demonstraties visveiligheid en rigjes knopen gegeven door bekende karpervissers als Jean de la Tête & Ricardo il Pescatore.
Er is een groot scherm aanwezig waar films en diashows m.b.t. karpervissen op worden vertoond.
Ook jij kunt jou sfeer foto's of foto’s van vangsten mailen naar info@karpergroeponderons.nl En zij zullen een mooi plekje krijgen in een van de diashows.

Aan de inwendige mens is ook gedacht; RiNi’s hamburgerbivy is weer van de partij!

En heb je je derde hengelpasje nog niet opgehaald? Ook dat kan de 14e!

Kortom een leuke, informatieve middag/avond voor jong en oud, lid of geen lid,voor iedereen die van vissen houd! Toegang is gratis.
Zie flyer.