Karpergroep

Binnen "Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland" is er een KarperGroep actief.

De KarperGroep is ooit ontstaan door een aantal karpervissers onder elkaar. Zij hebben samen het initiatief genomen om een karpergroep te creëren om met elkaar af te spreken en samen een wedstrijdje te vissen.
Sinds maart 2001 zijn wij een officieel onderdeel (commissie) van onze visvereniging.

De KarperGroep behartigt de belangen van de karpervissers binnen de regio. Zo hebben wij bijvoorbeeld geld gereserveerd voor spiegelkarperprojecten en eventuele karper-vissterfte.
Ook organiseren wij wedstrijden en leuke activiteiten op het gebied van karpervissen. Zie voor het complete jaarprogramma onze kalender!

Hoe kunt U lid worden van de karpergroep?
Dat kan alleen indien U in het bezit bent van het lidmaatschap van de Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland te Tiel. Bent u lid van de Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland dan kunt u zich aanmelden bij de ledenadministratie van de KarperGroep; karpergroep@thc-rivierenland.nl

Vermeld in de e-mail de volgende gegevens:
-Naam
-Geboortedatum
-Adres gegevens
-Lidnummer Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland

De jaarlijkse bijdrage is €10,- en kan overgemaakt worden op Rabobank rekeningnummer NL40 RABO 0151151040 t.n.v. M.J.H. Groenhof inzake KarperGroep THCR, onder vermelding van uw naam en lidnummer Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland.

Zodra de betaling binnen is wordt u toegevoegd aan de ledenlijst en kunt u deelnemen aan onze activiteiten.

Derde Hengelvergunning
Bent u lid van de Karpergroep dan bieden wij u ook een derde hengelvergunning aan. De derde hengelvergunning is persoonsgebonden en wordt 1x per jaar in december gedrukt en in Januari uitgereikt. De derde hengelvergunning is alleen geldig in viswater van de Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland. Je moet ten allen tijden rekening houden met andere vissers en de vereniging heeft het recht om bij misbruik het pasje in te nemen.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Karpergroep