Nieuwjaarsborrel KarperGroep

Zondag, 7 januari 2018 (19:30)

Clubgebouw THC-Rivierenland Meidoornstraat 8b te Tiel

Uitnodiging Nieuwjaarsborrel KarperGroep Om het nieuwe jaar goed te starten, nodigen wij jullie allen uit om op zondagmiddag 7 januari a.s. met elkaar te komen proosten op een goed en sportief 2018.

Zondag 7 Januari 2018 Nieuwjaarsborrel KarperGroep.
Een gezellige middag en tevens de mogelijkheid om je 3e hengelvergunning op te halen!!!
Iedereen is welkom!!

Locatie:clubgebouw Meidoornstraat 8b, Tiel
Tijd:13.00 – 15.00 (zaal open vanaf 12.00 uur)

Ben je de jaarlijkse bijdrage voor 2018 á €10,- vergeten over te maken?
Dan bieden wij je de mogelijkheid dit alsnog te doen op rekening nummer: NL40 RABO 0151151040 t.n.v. M.J.H. Groenhof inzake Karpergroep. Onder vermelding van je naam en lidmaatschapsnummer van THC-Rivierenland.

Op de Nieuwjaarsborrel kan je de contributie voor 2018 evt. ook contant betalen.

Ben je een jaar of langer lid van de KarperGroep, neem dan ook je vispas 2018 mee! Op vertoon van deze pas kan je de 3e hengelvergunning meenemen.

Allemaal de beste wensen en een visrijk 2018!!!

Tot 7 januari.

Met vriendelijke groet,