Lintjesregen ook binnen onze vereniging

Vrijdag, 25 april 2014

Heel veel Gelderlanders werden vandaag verrast met een lintje. Of beter gezegd: een koninklijke onderscheiding.

In totaal kregen 366 mensen een onderscheiding in Nederland.

Zeven inwoners van de gemeente Geldermalsen kregen vrijdagmorgen een Koninklijke Onderscheiding. Burgemeester Miranda de Vries reikte de versierselen uit in de 'Hooge Schuur' op het Landgoed Mariënwaerdt in Beesd.

Binnen onze vereniging werd Gert van Mourik benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

G.J. van Mourik, Buurmalsen (67 jaar):
1983-heden - Bestuurslid Algemene Eerste Tielse Hengelsportvereniging Onder Ons

Op de foto van links naar rechts: M. Jansen - Beesd, J.P. van den Broek - Meteren, G.J. van Mourik - Buurmalsen, J. van Leeuwen - Beesd, burgemeester De Vries, C.L. van Gelderen-de Jong - Deil, J. van Gelderen, - Deil en Dhr. Martens - Geldermalsen.

Gert "van Harte Gefeliciteerd" namens iedereen.