Jeugd-witvis-wedstrijden

Vrijdag, 5 april 2024

Leeftijdscategorie 8 t/m 14 jaar

Beste jeugdige vissers,
Heb jij altijd al eens willen laten zien hoe goed jij kunt vissen? Dan is dit jouw kans! Doe mee aan onze jeugdviswedstrijden en laat zien wat je in huis hebt. Of je nu een ervaren visser bent of net begint, iedereen is welkom! Sluit je aan bij ons gezellige evenement en maak nieuwe vrienden terwijl je geniet van de frisse buitenlucht en de spanning van het vissen. Mis het niet en schrijf je vandaag nog in via:

Wedstrijddagen juni 2024
donderdag 13 juni. van 18:00 tot 20:00 uur
donderdag 20 juni van 18:00 tot 20:00 uur

Wedstrijddagen juli 2024
donderdag 18 juli van 18:00 tot 20:00 uur
donderdag 25 juli. van 18:00 tot 20:00 uur

Vislocatie (onder voorbehoud van waterstand en vangsten):

Stadsgracht Tiel

Hengel met tuigje, visvoer en maden, worden verzorgd door de organisatie. Vis je liever met je eigen hengel en tuigje, geef dit dan even aan bij je inschrijving!