Woensdag 23 augustus 2023 bereikte ons het trieste bericht van het overlijden van Willy Jansen.

Woensdag, 23 augustus 2023

Willy was oud-voorzitter van de toenmalige vereniging De Brasem Tiel en de laatste jaren was hij actief als secretaris van het huidige THC Rivierenland. Bovenal was Willy de steunpilaar en rots in de branding van onze vereniging.
Willy was een icoon binnen onze vereniging en had vele relaties bij Sportvisserij Nederland en Federatie Midden Nederland. Velen kennen hem van achter de bar tijdens viswedstrijden. Ondanks zijn ziekte kon hij moeilijk bij de vereniging wegblijven.

We gaan Willy missen. We wensen zijn twee dochters en naasten sterkte met dit grote verlies.