Op bezoek

Zondag, 16 juli 2023

Afgelopen zaterdag zijn leden van een bevriende vliegvisvereniging een dag komen vissen

Zaterdag 15 juli hebben wij een aantal vliegvissers van bevriende vereniging Hsv St Petrus uit Weert ontvangen voor een dag vliegvissen in onze omgeving. Dit is een jaarlijks terugkerende gebeurtenis.

Voor de middag werd er gevist op Medel te Tiel, daarna werd er van een gezamenlijke lunch genoten in ons clubhuis om vervolgens de middag weer te gaan vissen, maar dan in de Linge.

Iedereen heeft vis gevangen ondanks de erg harde wind. De uitschieter had er maar liefst 30.
Leden van onze club hebben geholpen met tips en tricks om de dag tot een succes te maken.
Voor de deelnemers uit Limburg hadden we Betuwse kersen geregeld als verassing om mee naar huis te nemen.
Dit werd erg gewaardeerd.

Iedereen bedankt voor de totstandkoming van deze geslaagde dag.