Oproep Vrijwilligers!

Zondag, 13 januari 2013

Tiel - Zoals een ieder weet kan een vereniging niet draaien zonder vrijwilligers. Zo ook onze mooie hengelsport-vereniging die het al 80 jaar moet hebben van de inzet van deze vrijwilligers.

Heeft u een aantal uurtjes per week, per maand of per jaar over en voelt u zich geroepen, biedt u zich dan eens aan bij de Hengelsportvereniging "OnderOns" te Tiel.

De werkzaamheden kunnen uiteenlopen van een ochtend snoeiwerkzaamheden uitvoeren tot het opruimen van al het zwerfvuil langs onze waterkanten.

Verder kunnen we altijd controleurs gebruiken voor het controleren van visvergunningen bij de vissers langs onze viswateren.

U zult zien dat vrijwilligerswerk erg leuk is om te doen.

Onze club met enthousiaste vrijwilligers zien u graag komen om een handje te helpen.

Wilt u zich aanmelden. Meldt u zich dan hier aan.