Vliegvisgroep

Al enige jaren is er binnen de "Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland" een Vliegvisgroep actief.

Vliegvissen komt de laatste jaren steeds meer in de belangstelling van de vissers.

Binnen de Vliegvisgroep worden de volgende activiteiten en diensten aangeboden:

• Vliegbind instructie gedurende de herfst- en wintermaanden (Iedere 14 dagen op donderdagavond in het clubhuis aan de Zuiderhavenweg, Industrieterrein Kellen, Tiel).
  • Wekelijkse avonden met gezamenlijk vissen, gedurende voorjaar en zomer. Meestal op Industrieterrein Medel, maar ook soms in wateren van andere verenigingen (bijv. Stuwcomplex Maurik van HSV het Snoekje, polderwater van HSV Wilnis).
  • Mogelijkheid voor beginnende vliegvissers om instructies te krijgen m.b.t. werpen, vissen en vliegbinden.
  • Beginnende leden kunnen materiaal voor vliegvissen en vliegbinden lenen.
  • Uitgebreide bibliotheek met vliegvis DVD's.

Heeft u belangstelling om eens kennis te maken met het vliegvissen neem dan geheel vrijblijvend contact op.

Wij zullen u dan ook graag uitnodigen voor een kennismaking op een van de vele club avonden van de groep.