De Controlegroep

Controlegroep THC Rivierenland

De controlegroep bestaat uit een aantal personen.
Bijna alle leden zijn ook Federatie- controleur.
Dit heeft als voordeel dat wij tijdens de controles niet alleen verenigingswater kunnen controleren.

Ons gebied strekt zich uit vanaf de PWA-brug tot en met de brug van Zaltbommel.
En natuurlijk tussen de rivieren ; met uitzondering van het viswater van de overige verenigingen.

Aangezien er veel activiteiten zijn binnen onze vereniging (zoals onder andere wedstrijden van vereniging van buitenaf) worden wij geïnformeerd door het bestuur zodat wij weten wat er gebeurd binnen de verenigingswateren.
Tevens zijn wij de ogen en oren van de vereniging en natuurlijk ook van de Federatie.

Hoe werken wij:
Onze groep heeft een voorzitter welke ook zitting heeft in het bestuur en legt (indien nodig) verantwoording af tijdens de vergadering. Dit kan van alles zijn bijvoorbeeld vragen van vissers of over afval / vuil langs de waterkant of bereikbaarheid van het viswater.
Als U een controleur tegenkomt tijdens het vissen kunt U hem eventueel aanspreken over uw bevindingen.

Alle controles worden ingevoerd in het registratiesysteem van de Federatie.

M.v.gr Voorzitter Controlegroep