Jeugdvissen Interesse peiling "Vissen op ....

Donderdag, 1 maart 2018

Wij als actieve hengelsportvereniging heeft haar jeugdleden veel te bieden. Je kunt er als beginnende sportvisser leren vissen met de vaste hengel en met de werphengel. MAAR WAAR LIGT NU DE INTERESSE VAN DE JEUGD & WAAROP WILLEN ZE VISSEN?

Als jeugdvisser kan je kennismaken met verschillende vistechnieken, waarmee je bijvoorbeeld gericht op karper, snoek, ruisvoorn of grote brasem kunt vissen. Een deel van de gevorderde jeugdsportvissers groeit zelfs door naar de wedstrijdvisserij.

Wij als actieve hengelsportvereniging zijn er voor de jeugd en organiseren bijvoorbeeld cursussen, workshops visdagen en wedstrijden.

Wij zijn erg creatief en proberen ze enthousiast te maken/houden!

Door vissende kinderen goed te begeleiden, nemen wij als hengelsportvereniging de zorg voor de vis, het water en de natuur serieus.

Voor de jeugd hebben wij meerdere Viscoaches om de beginnende sportvissers te helpen.
Het enige wat wij niet weten zijn jullie interesses op visgebied.

Wat wij graag willen weten is waar jullie graag op willen vissen, waar de cursussen cq workshop(s) over zouden moeten gaan.

Vandaar dat wij deze pol hebben gemaakt om jullie interesses te peilen.

Wij hopen hiermee jullie beter te kunnen helpen op visgebied.