Vissen voor jeugd

Zaterdag, 3 maart 2018

Vissen is cool! En daarom organiseert de Tielse Hengelsport Combinatie Rivierenland een aantal jeugd visdagen.

Is je leeftijd tussen 8 jaar en 19 jaar dan kan je aanmelden voor verschillende onderdelen.

*Vliegvissen
*Roofvissensnoek/snoekbaars
*Roofvissenboot
*Witvissenfeeder
*Witvissenvaste stok
*Karpervissen
*Forelvissen

Mini witvis-competite onder de deelnemers
-Twee wedstrijden vrije hengel keuze Woensdag 16 + 23 Mei
-Twee wedstrijden vaste stok Woensdag 6 + 13 Juni

Voor deze mini witvis competitie verzamelen wij bij Hengelsport Tiel Fabriekslaantje 17 Tiel 18.00u
Vissen 18.30u tot 20.00u

Ook komt er nog een forellen dag en een Karpervisdag op 't Mun aan.
Dagje Karpervissen met de KarperGroep zal zijn medio Augustus / September.

Spreekt dit je aan, lees dan hieronder wat je moet doen om aan deze dagen deel te nemen.
Wij verzamelen elke keer bij het clubgebouw aan de Meidoornstraat 8b in Tiel.
In het clubgebouw krijg je een korte inleiding/voorlichting over het onderdeel waarop die dag gevist wordt. Er wordt geloot voor je plek zoals bij een officiële wedstrijd. Je kan aangeven of je alleen wilt vissen of je wordt gekoppeld aan een ervaren visser/viscoach.
Je viscoach/koppelmaat zal je de hele dag helpen om een betere visser te worden en de fijne kneepjes van het desbetreffende onderdeel bij te brengen.

Aan het einde van de vissessie ga je alleen of met je viscoach terug naar het clubgebouw, om gezamenlijk te wachten op de uitslag van de wedstrijd. Tijdens het wachten is er voor iedereen gratis wat te eten en te drinken.

Heb je zelf een visuitrusting? Neem deze dan mee!
Zo niet dan stelt de vereniging de benodigde materialen beschikbaar om te kunnen vissen.

Datums;
Aanmelden doe je via het formulier JEUGDVISSEN

Je kan en mag meerdere onderdelen aanvinken.

Voor eventuele vragen kunt u ons ook een mail sturen: jeugdvisgroep@thc-rivierenland.nl

Met vriendelijke groet,

De Jeugdcommissie