Wedstrijdcommissie THC Rivierenland

Dinsdag, 5 december 2017

Geachte vis vrienden, Het was de afgelopen tijd een drukke periode voor de wedstrijdcommissie met alle veranderingen. Gelukkig hebben wij van beide verenigingen de programma's van 2017 al samen laten lopen. Dit is zeer perfect verlopen.

Voor 2018 hebben we weer een mooi en druk programma samen gesteld. Zowel de koningscompetitie als de wintercompetitie is zeer gewild onder de leden.

Tevens organiseren we weer een aantal open wedstrijden op het Amsterdam Rijn kanaal.
En voor de liefhebbers ook een aantal wedstrijden op de Waal. Hierbij geld eigen leden hebben voorrang en vol is vol. Dus wees er snel bij. Voorafgaand deze wedstrijden word je naar sommige kribben gevaren door onze schipper Grad.

Ook is onze commissie op zoek naar versterking / hulp bij wedstrijden. Lijkt het je leuk, meld je dan aan.
Voor nieuwe ideeën kun je ook bij ons terecht. We hopen in 2018 het iedereen weer naar de zin te maken.

Vriendelijk vis groeten van de wedstrijdcommissie van THC-Rivierland.