Aan alle leden van Tielse Hengelsportcombinatie Rivierenland (v.h. HSV Onder Ons en E.A.T.H. De Brasem)

Vrijdag, 29 september 2017

Tiel, september 2017 Beste hengelsportliefhebbers, Sinds 2 jaar wordt er hard gewerkt om van onze beide verenigingen, HSV Onder Ons en E.A.T.H. De Brasem één nieuwe vereniging te vormen en vandaag kunnen wij jullie allen welkom heten als lid van de Tielse Hengelsportcombinatie Rivierenland.

De nieuwe vereniging is een feit en binnen het bestuur worden de laatste puntjes op de spreekwoordelijke “i” gezet.
De Algemene Ledenvergadering is gepland en zal plaats vinden op 16-02-2018. Het volledige bestuur zal deze avond worden voorgesteld en na afloop trakteert de vereniging, als vanouds, op een lekker visje.

Locatie: Clubgebouw Meidoornstraat. Aanvang: 19.30 uur.
Reserveer deze datum alvast in jullie agenda’s

Bij een nieuwe naam hoort uiteraard ook een nieuwe website en deze is binnenkort te vinden via www.thc-rivierenland.nl

Op deze website kunt u straks alle informatie over de vereniging vinden en wordt u op de hoogte gehouden van het laatste nieuws en de activiteiten.

Het bestuur ziet de toekomst van de Tielse Hengelsportcombinatie Rivierenland met vertrouwen tegemoet en zal zich te allen tijde blijven inzetten voor het belang van de hengelsport in de regio.

Met sportieve groet,
Het bestuur